2016 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

Baccarat žaidimo laimėjimai ir kur geriausia žaisti

Tie, kurie nežino, kas tai per kazino žaidimas, jis yra labai gerai žinomas Europos šalių kazino, jis vadinamas Baccarat arba lietuviškai bakara. Bet jis yra dažnai žaidžiamas ne tik gyvai, bet ir kazino internete. Tai yra top 3 kazino žaidimas pagal susidomėjimą visame internetiniame pasaulyje. Baccarat susidomėjau gana neseniai prieš kokius metus, kai atsibodo žaisti tradicinius ir gerai žinomus kazino internetinius azartinius žaidimus. Kol kas esu labai patenkintas savo pasiekimais, nes čia yra žaidimas iš kurio esu uždirbęs daugiausia pinigų. Sakoma, kad tai yra sėkmės žaidimas, gal taip, o gal ir ne, bet jeigu man sekasi ir plaukia pinigai, tai man labai patinka būti sėkmingu baccarat žaidėju. Jau ne vieną savo pažįstamą esu išmokęs žaisti šį kazino internete žaidimą, bet galiu pasakyti vieną dalyką, kad sėkmės neišmokysi. Todėl ją tiesiog pasilieku sau. Nemėgstu žaisti iš labai mažų sumų, bet nesu ir didelių piniginių sumų žaidėjas, dažniausiai pradedu žaisti nuo penkių eurų, o po to jau žiūriu, kaip man sekasi, kaip einasi, kiek pinigų laimėjau ir kiek pralošiau žaisdamas baccarat. man labiausiai patinka žaisti Betfair kazino, nes ten yra patys geriausi pasiūlymai baccarat žaidimui visame internete. Kuo man patinka būtent šitas kazino žaidimams, tai pirma, kad jame yra jackpotas būtent baccarat žaidimams, tai duoda daugiau vertės ir didesnio kitų žaidėjų susidomėjimo. Antras dalykas, kas man labai patinka, kad galima žaisti gyvai realiu laiku šį kazino žaidimą ir pirminis statymas yra nuo penkių eurų, tai irgi labai gerai, nes mano minimalus statymas visada būna maždaug nuo penkių eurų, bet ne mažiau. Yra labai gerų papildomų pasiūlymų, jie nesiekia labai daug bet būna apie šimtą eurų, bet man dažniausiai to pakanka. Nežaidžiu niekur daugiau, bet tik Betfair kazino. Nepatinka, kai reikia persivedinėti pinigus į daug kazino puslapių ir nepatinka, turėti daug sąskaitų, po to užmirštu, kur kiek pinigų turiu ir esu ne vieną kartą ilgam palikęs geras pinigų sumas tam tikruose kazino, dar po to slaptažodžius užmiršti, na visiška painiava. Tai visiems siūlau išbandyti baccarat žaidimą internete tiek paprastą tiek vadinamą live baccarat. Taip pat siūlau būtent žaisti Betfair kazino platformoje, žinoma, jei norite pabandyti ar tik išmokti žaisti, tai galite žaisti ir kituose kazino, kur yra mažesni pinigai, nes būtent Betfair žaidimai prasideda nuo vieno euro, o kituose kazino puslapiuose žaisti galite ir tik nuo dešimt centų, tai čia kiekvienam pagal savo kišenę reikia žiūrėti, kas kiek gali skirti pinigų. Bet jeigu esi kazino žaidėjas, tai tikrai nuoširdžiai siūlau išbandyti baccarat žaidimą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą